Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności zawiera informacje na temat przetwarzania danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.hcp-news.pl

Kto odpowiada za przetwarzanie dane osobowe? 

Administratorem danych osobowych jest WiseMed spółka z o.o z siedzibą w Krakowie, działająca pod adresem os. Oświecenia 1/22, 31-635 Kraków (dalej: Administrator).

  • KRS: 0000918840
  • REGON: 389795417
  • NIP: 6783192354

Po co i na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy dane osobowe?

Zbieramy dane, które mogą zostać użyte do:

  • wykonywania zleconych nam usług,
  • marketingu bezpośredniego,
  • remarketingu,
  • badania opinii klientów,
  • zawierania i wywiązywania się z zawartych umów,
  • optymalizacji interfejsu użytkownika,
  • podnoszenia jakości i dostępności dostępnych na portalu treści, w tym treści reklamowych.

Zgodnie z art. 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 45/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (RODO), podstawą prawną przetwarzania przez nas danych osobowych może być:

  • zawarta z nami umowa lub dobrowolnie podjęte przez Ciebie działanie zmierzające do jej zawarcia,
  • wyrażenie przez Ciebie zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych,
  • przepisy prawa zobowiązujące nas do przetwarzania danych osobowych (np. do prowadzenia księgowości i przechowywania odpowiedniej dokumentacji),
  • prawnie uzasadniony interes Administratora obejmujący realizację powyższych celów.

Jakie dane przetwarzamy?

Gromadzimy i przetwarzamy wyłącznie dane potrzebne do prowadzenia naszej działalności i świadczenia usług na rzecz naszych Zleceniodawców przekazane nam dobrowolnie:

  • za pośrednictwem formularza,
  • w wiadomości e-mail,
  • przez telefon,
  • w dowolny inny sposób.
Strona przetwarza także ciasteczka (Patrz rozdział: Pliki Cookies)

Pliki cookies

Na naszych stronach internetowych korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, które pozwalają na zbieranie i przetwarzanie danych eksploatacyjnych. Celem ich użycia jest personalizacja treści i reklam, a także analiza ruchu na naszych stronach. Pliki cookie pomagają w poprawie jakości treści reklamowych, co umożliwia lepsze dopasowanie reklam do Twoich preferencji. Dzięki tym technologiom możemy zapewnić Ci lepszą obsługę i bardziej dopasowane reklamy. Nasi Partnerzy dostarczający technologię to:

  • Facebook Ireland Limited – prowadzenie kampani remarektingowych i mierzenie ich efektywności – Irlandia (EOG)
  • Google Incorporated (Google Analytics, Google Cloud Platform, GSuit, Google Optimize, Google Tag Manager, Google Data Studio) – obsługa kampanii reklamowych, analizowanie ruchu na stronach Serwisu i obsługa poczty firmowej, analiza sposobu korzystania z Serwisu przez Użytkownika – USA (poza EOG)
  • WordPress i oprogramowanie wspierające – prowadzenie podstawowej działalności strony internetowej.

W jakim celu korzystamy z plików cookies?

Staramy się na bieżąco rozwijać i stale dopasowywać do preferencji i potrzeb naszych odbiorców. Pliki cookies bardzo pomagają w tym celu. Możemy korzystać z nich, aby:
  • dostosowywać treść i zawartość serwisu do preferencji jego użytkowników, np. poprzez rozpoznanie urządzenia użytkownika tak, aby możliwe było wyświetlenie strony internetowej w sposób dopasowany do jego potrzeb;
  • gromadzić dane statystyczne, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z serwisu i co możemy zrobić, żeby poprawić jego zawartość, strukturę i funkcjonowanie;
  • dobierać treści reklamowe tak, aby rzeczywiście były dopasowane do zainteresowań użytkowników. Chcemy, aby atrakcyjne oferty na naszym portalu były wartością dodaną. W związku z tym unikamy oferowania naszym odbiorcom produktów, uslug czy wydarzeń, które ich nie interesują.
  • utrzymanie sesji użytkownika, tak, żeby po otwarciu każdej podstrony nie było konieczności wykoywania tych samych czynności (np. logowania lub akceptacji oświadczenia dla osób uprawnionych do wystawiania recept lub prowadzenia obrotu produktami leczniczymi);

W jaki sposób przetwarzamy dane?

Zgodnie z art. 4 pkt 2) RODO, przetwarzanie danych osobowych to jakiekolwiek operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak: zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, a zwłaszcza te, które wykonuje się w systemach informatycznych.

Pozyskane dane osobowe gromadzimy w naszej bazie, wykorzystujemy w zakresie niezbędnym do prowadzenia naszej działalności, a jeśli jest to konieczne, przekazujemy je osobom, którym zlecamy czynności niezbędne do prowadzenia tej działalności. Podmioty, które mogą otrzymać od nas Twoje dane osobowe to:

  • podmioty świadczące usługi księgowe, analityczne, marketingowe, prawne oraz informatyczne,
  • nasi Zleceniobiorcy,
  • jednostki upoważnione na podstawie przepisów prawa lub na podstawie uprawnionego żądania (np. sądy lub organy administracji).

Kiedy usuniemy Twoje dane?

Okres przetwarzania danych przez zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Usuniemy Twoje dane w dowolnym z poniższych przypadków:

  • wycofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (patrz: kolejny akapit),
  • wniesiesz uzasadniony sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (patrz: kolejny akapit),

W każdej chwili możesz skorzystać ze swoich praw

Zgodnie z RODO, jeśli kiedykolwiek otrzymaliśmy od Ciebie Twoje dane, w każdej chwili masz prawo do:

  • żądania dostępu do przetwarzanych danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania danych, które gromadzimy,
  • wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  • usunięcia danych (zażądać usunięcia danych możesz np. wycofując zgodę na przetwarzanie danych osobowych),
  • przenoszenia danych (możesz uzyskać kopię dotyczących Ciebie danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego)
  • sprzeciwu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO)
  • złożenia skargi do właściwego organu nadzorczego.

Jeśli chcesz skorzystać z powyższych praw, prosimy o przesłanie stosownego żądania na adres mailowy kontakt@wisemed.pl lub drogą pocztową na adres siedziby Administratora.